Forum WWNIG Strona Główna WWNIG
Wszelkie informacje o wszystkim i niczym
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Love on Instagram: campaign with influencers on Valentine's

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WWNIG Strona Główna -> Wyniki Kolokwiów i Egzaminów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karimahafisa333



Dołączył: 02 Maj 2024
Posty: 1

PostWysłany: Czw Maj 02, 2024 06:17    Temat postu: Love on Instagram: campaign with influencers on Valentine's Odpowiedz z cytatem

Day Written by:Influencity This week we are seeing hearts, red, couples and love everywhere, or at least on social networks. And today is Valentine's Day! and the campaigns have gotten to work. Each designated date is a perfect opportunity to carry out advertising campaigns and in the digital field, it is the ideal opportunity to docampaigns with influencersfor many reasons: From a commercial point of view, many people usually buy some detail or gift for their partner. Therefore, Valentine's Day is the ideal time to impress the public with products to give as gifts on this important date. From a creative point of view, Valentine's Day gives a lot of play for both brands and influencers.

On the one hand, the brand can create a concept of love within it, as is the case of the example that we will explain below. On the other hand, influencers can create more eye-catching content. Example of campaigns Gmail Email List with influencers: Valentine's Day and Pepe Jeans One of the campaigns that we are seeing the most these days for a day like today is that of Pepe Jeans fragrances under the hashtag#pepejeansfragrances. influencer software Instagram search results for the The influencers chosen for the campaigns announced a raffle in their publications to the audience with the product to be promoted: cup-shaped fragrances under the campaign concept: “toast to love”, referring to the shape of the fragrance.



If we analyze the data with our Influencer Marketing software from six posts of ]he longer the giveaway remains open, the better engagement results we will obtain. Regarding the audience impacted by the campaign, the majority (62%) resides in Spain and has been widely distributed between Madrid and Barcelona as top cities. In terms of gender, the vast majority have been girls, 90.7% compared to 19.3%. At this point, the campaign could have been more distributed since the act of giving is something mutual, but perhaps the objective of the campaign was to impact girls. On the other hand, the most reached age group is between 18 and 24 years of age.
_________________
Job Function Database
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Czw Maj 02, 2024 06:17    Temat postu:

Powrót do góry
salobi2188



Dołączył: 02 Sty 2025
Posty: 7

PostWysłany: Sro Sty 22, 2025 22:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I really impressed after read this because of some quality work and informative thoughts . I just wanna say thanks for the writer and wish you all the best for coming!. Penetration testing services
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Sro Sty 22, 2025 22:11    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WWNIG Strona Główna -> Wyniki Kolokwiów i Egzaminów Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

WWNIG  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group